Úvod Ambasadoři Emma Roberts novou tváří šperkařské značky Tous
AmbasadořiMódaNákupyNávrháři

Emma Roberts novou tváří šperkařské značky Tous

29
Tous kampaní Stay Tender následuje sérii předchozí úspěšné kampaně s Gwyneth Paltrow Tender Stories a pokračuje ve vyprávění poutavých příběhů, které sdílejí něhu (tenderness) jako základní hodnotu značky.
Tous tentokrát k něžnosti přistupuje z jiného pohledu a poukazuje především na její spontánní, zábavný a hravý charakter. Ukazuje mnoho způsobů, jak něhu zažít a jak s lehkostí sdílet naše pocity a něžné stránky osobnosti.

TOUS_EMMA-ROBERTS_5

Emma Roberts, mladá 28letá herečka, která dosáhla velké popularity díky filmům jako například Adult World, Millerovi na tripu a Nerve nebo seriálu American Horror Story či Scream Queens, se stala globální ambasadorkou značky. Tous si ji za svou tvář vybralo jako perfektní ztělesnění základních hodnot značky a pro její excelentní schopnost vyjadřovat emoce. 

TOUS_EMMA-ROBERTS_4

Emma Roberts nás v kampani vyzývá, abychom se ponořili do příběhů malých okamžiků naplněných vzrušením, zábavou a láskou, jejichž společným jmenovatelem je něha. Aby byla upřímnost každého okamžiku perfektně zachována, tak si značka Tous vybrala obyčejné lidi (v běžných situacích) raději než fikci.

TOUS_EMMA-ROBERTS_3

Verze klasiky Love Me Tender od Elvis Presley se stala hudebním doprovodem pro tuto kampaň, pro kterou je hudba důležitou součástí. Kreativní koncept kampaně vymyslela agentura LOLA Mullenlowe, reklamní a grafická tvorba byla vytvořena společností Diana Kunst, která i ve věku pouhých 27 let dokáže svým jedinečným stylem vytvořit unikátní atmosféru.

TOUS_EMMA-ROBERTS_2

 „V TOUS jsme přesvědčeni, že svět by byl lepším místem, kdybychom všichni vyjadřovali své pocity bez strachu, že bychom byli souzeni. Z tohoto důvodu chceme kampaní lidi povzbudit, aby našli ten nejlepší způsob, jak ukázat svou něhu, a to pomocí šperků,“ řekla Rosa Tous, viceprezidentka společnosti.

Populární články

Související články

MódaMódní trendy

Ledové království na nohou

Animovaný film Ledové království se poprvé promítal v kinech v roce 2013. Neobyčejný příběh...

AmbasadořiŠperky

Natálie tančí s Kubistik

Romantickému vzezření šperků, na které jsme povětšinou zvyklí, se vymyká kolekce Kubistik...

NákupyTéma dne

Jak poznat falešné tenisky a oblečení?

Noční můrou každého, kdo se rozhodne pro pořízení značkových tenisek a oblečení,...

MódaSpolečnostTéma dne

Maestro Žorž Rovalis v Praze

Holiči a kadeřníci, vizážisté, filmaři a především ženy a dívky, toužící státi...