Portfolio
DÁMA luxury magazine


První číslo digitálního magazínu DÁMA vyšlo 5. listopadu a druhé 5. prosince 2014.
Časopis vychází jako měsíčník (v zimě a v létě s rozšířeným obsahem jako dvojčíslo). Je ke stažení zcela zdarma v App Store a Google play včetně starších čísel.DÁMA luxury magazine na Facebooku
DÁMA magazín
Dvacetiletá historie tištěného magazínu DÁMA je velmi bohatá. V době velkých společenských a politických proměn se časopis stal symbolem úspěšné ženy, hledající novou cestu životem. Velkým dílem k tomu přispěla i soutěž DÁMA roku, jejíž 5 ročníků pomáhalo ženám tuto cestu najít a dokonale se seberealizovat. Díky časopisu a soutěži se z mnoha přihlášených žen staly úspěšné manažerky a podnikatelky. Archivní čísla časopisu jsou stále k dispozici v redakčním archivu. Časopis DÁMA představoval vždy v každé etapě své existence moderní časopis pro současnou ženu.
HODINKY ŠPERKY tištěný magazín
Společensko-odborný časopis na vysoké profesionální úrovni vychází od roku 2008 jako dvouměsíčník na 100 stranách nejméně. Jeho odbornost je zaručena kvalifikací šéfredaktora s dlouholetou novinářskou praxí a jeho doplněným hodinářským vzděláním. Odbornost však nijak není na překážku vynikající čtenosti všech článků. Většinu článků čtenář přečte jedním dechem. Naopak odbornost redakci umožňuje vytvářet a publikovat autorské články, které podobně zaměřená média nejsou schopny samostatně vypracovat. Přitom tyto články jsou čtenáři velice žádané a očekávané. Rovněž jsou vítané u klientů pro průzkum konkurenceschopnosti jejich zboží na našem trhu. Časopis je v každém čísle takovým souhrnem sto plus jedna zajímavostí z hodinářského světa s puncem nenápadné edukace pro ty, kteří chtějí o hodinkách vědět víc, než jen to, že tikají.
Podobně jako auta i hodinky mají svůj „motor“, „design“, „karoserii“ a také inovace ve všech oblastech jejich vývoje včetně používaných materiálů. Časopis otevírá a přibližuje svět hodinek obyčejným čtenářům, podobně jako Stephen Hawking vesmír televizním divákům. Srozumitelně, odborně, a přitom velmi poutavě.
Časopis vychází jako dvouměsíčník, je k dostání v ČR a SR v síti prodejen jako Geco tabák, Relay, Valmont a pod.
Časopis je nositelem různých komerčních příloh s hodinářskou tematikou (český a anglický text) pro tuzemské a zahraniční zájemce.
Celý časopis lze rovněž zakoupit na Publero.com (Alza.cz) v podobě elektronických pdf stránek.
V říjnu 2014 byla redakce spoluorganizátorem úspěšné hodinářské výstavy s mezinárodní účastí Salon exceptional watches (Salon výjimečných hodinek) v Brně. Tím prestiž časopisu mezi odbornou i laickou veřejností z hodinářského světa velmi stoupla. A to zejména mezi znalci, tedy hodinářskými firmami v zahraničí.
Dárkový průvodce je publikace, která v sobě obsahuje 3 vydaná čísla časopisu Hodinky Šperky v dárkovém balení. Průzkumem se zjistilo, že takové vydání je zajímavé pro lidi, kteří se o hodinky zajímají nahodile nebo jen občas. Případně publikaci zakoupí jako dárek svým blízkým a přátelům. Pro nové inzerenty je zde velmi výhodná cena a pro celoročně inzerující klienty je to druhotná propagace zdarma.
Dárkový průvodce vychází od roku 2013 pravidelně 2x v roce a oslovuje jinou cílovou skupinu, než periodický titul Hodinky Šperky. Toto vzhledově poutavé a praktické vydání má už své pravidelné čtenáře.
Hodinky Plus
První digitální časopis o hodinkách v ČR a SR s interaktivním obsahem a inzercí pro tablety a smartophony. Mezi klienty získal ihned uznání a trvalou spolupráci díky tomu, že oslovuje významně velkou skupinu čtenářů, kteří holdují již pouze digitálním časopisům. Dalším důvodem je obsah digitálního časopisu, který je odlišný od obsahu tištěného časopisu a rovněž tvořený čtivě a s vysokou profesionalitou. Hodinky Plus tak v první fázi fungují jako vítané doplnění tištěného časopisu, jako jeho přidaná hodnota zdarma. Hodinky Plus jsou však plnohodnotným samostatným časopisem, mají svůj originální obsah i zpracování. Jsou vítaným bonusem pro stálé čtenáře tištěného časopisu a překvapivým poutavým čtením pro ty, kteří nemají čas chodit do trafik a čtou jen elektronické časopisy. Časopis vychází jako dvouměsíčník, střídá se s tištěným časopisem Hodinky Šperky. Forma i výběr témat a jejich grafické zpracování je velmi atraktivní, aby nenásilně oslovil i ty, kteří se o hodinky zajímají jen nahodile nebo okrajově. A to je pro Hodinky Plus cílová skupina, která se neustále zvyšuje.
Web : www.casopis-hodinky.cz
je webový portál zaměřený na aktuální novinky o hodinkách z celého světa. Kromě novinek zde najdete i reportáže z výstav, testy a zpravodajství ze společenských akcí hodinářských firem i o jejich exkluzivní spolupráci, například s automobilovými výrobci, jachtařskými závody či golfovými turnaji. Nemálo článků tu najdete o ambasadorech hodinářských značek i o tom, kdo ze slavných osobností jaké hodinky nosí.
Vydavatelství Watch Star Media je tak největším a nejkomplexnějším vydavatelem časopisů o hodinkách, hodinářských značkách a obecně o hodinářství na vysoké profesionální úrovni.
Kombinací inzerce ve všech titulech (nebo některých vybraných), tak klient získá optimální zásah na cílenou skupinu čtenářů.
Vydavatelství Watch Star Media díky svému zaměření a specializaci je největším a nejkomplexnějším vydavatelem časopisů o hodinkách, hodinářských značkách a obecně o hodinářství na vysoké profesionální úrovni.